تب ، درجه حرارت ایران شهردار مدیریت شهرداری

تب ، درجه حرارت: ایران شهردار مدیریت شهرداری اصلاح طلب سال آینده شورای شهر محسن هاشمی اصلاح طلبان شهردار تهران مجلس شورای اسلامی

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری تکرار زوج موفق رادان و کیایی در چهارراه استانبول

چهارراه استانبول در ابتدا با نام “پلاسکو” مجوز ساخت گرفت ولی به گفته کارگردان به خاطر جلوگیری از حاشیه های احتمالی نسبت به جنجالی بودن اسم جهت فروش زیاد به چهار

تکرار زوج موفق رادان و کیایی در چهارراه استانبول

تکرار زوج موفق رادان و کیایی در چهارراه استانبول

عبارات مهم : مخاطب

چهارراه استانبول در ابتدا با نام “پلاسکو” مجوز ساخت گرفت ولی به گفته کارگردان به خاطر جلوگیری از حاشیه های احتمالی نسبت به جنجالی بودن اسم جهت فروش زیاد به چهارراه استانبول عوض کردن نام داد.

به گزارش میزان، فیلم سینمایی “چهارراه استانبول” به کارگردانی “مصطفی کیایی” در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

این فیلم در کاخ رسانه های جشنواره فیلم فجر، پردیس ملت با استقبال خوبی روبرو شد و توانست نظرات متفاوتی را از آن خود کند و حال از این فیلم به عنوان یکی از شانس های مهم گیشه در سال ۹۷ یاد می شود.

چهارراه استانبول در ابتدا با نام “پلاسکو” مجوز ساخت گرفت ولی به گفته کارگردان به خاطر جلوگیری از حاشیه های احتمالی نسبت به جنجالی بودن اسم جهت فروش زیاد به چهارراه استانبول عوض کردن نام داد.

این فیلم با موضوعی خاص به شیوه آثار قبلی کیایی مشکلی اجتماعی را مطرح می کند که در کنار داستان مهم اتفاق آتش سوزی ساختمان پلاسکو مطرح می شود. ولی این داستان فرعی نتوانسته به تنه مهم متصل شود.

تکرار زوج موفق رادان و کیایی در چهارراه استانبول

کیایی علی رغم آثار قبلی کمی دچار شعارزدگی در فیلمنامه شده است و تمام قدرت خود را صرف کارگردانی و جلوه بصری و خاص چهارراه استانبول کرده هست. آثار قبلی کیایی مثل خط خاص و بارکد در کنار داستان مهم مشکلی اجتماعی را ماهرانه مطرح می کرد ولی در چهارراه استانبول دیالوگها به شدت رو بوده و جهت مخاطب خبر اخلاقی صادر می کند.

کیایی آگاهانه و هوشمندانه سراغ چالشی مهم به نام آتش سوزی پلاسکو رفته ولی به دلایلی سوژه این چنین را سوزانده هست. فیلم در بخش هایی از وقت خود تعلیق مناسبی ایجاد کرده و مخاطب را تا مرز تاثر پیش می برد ولی به یکباره طناب خط روایی داستان از بین می رود.

چهارراه استانبول در ابتدا با نام “پلاسکو” مجوز ساخت گرفت ولی به گفته کارگردان به خاطر جلوگیری از حاشیه های احتمالی نسبت به جنجالی بودن اسم جهت فروش زیاد به چهار

بازیگران فیلم چهارراه استانبول مانند اکثر آثار کیایی از یکدستی خاصی برخوردار هستند و شاید علت مهم آن تکرار همکاری متوالی آنها در آثار قبلی کیایی هست. زوج محسن کیایی و بهرام رادان همچون فیلم بارکد در این فیلم هم رگه هایی از کمدی را ایجاد کرده اند و نشان دادند که زوج مناسبی جهت هم هستند.

یکی از بازی های درخشان این فیلم را باید در بازی “مسعود کرامتی” دید. بازی بی نظیری که کرامتی را مستحق نامزدی گروه تحریریه سایت بلورین عالی ترین بازیگر مکمل مرد قرار داد. ولی سایر بازیگران مخصوصاً بازیگران زن این فیلم نتوانستند درخشش خاصی از خود نشان دهند.

کیایی در سال ۱۳۸۸ با فیلم میانگین “بعد از ظهر سگی سگی” به عرصه کارگردانی پا گذاشت ولی بسیار سریع خاطره آن فیلم را اثر موفقی به نام “ضد گلوله” از ذهن ها” پاک کرد. وی توانست برنده گروه تحریریه سایت بلورین عالی ترین فیلمنامه از سی امین جشنواره فیلم فجر را جهت فیلم ضدگلوله از آن خود کند.

فیلم سینمایی “چهارراه استانبول” دغدغه درست کارگردان نسبت به زمانه خود را نشان داده و از کیایی صورت ای شاخص در عرصه سوژه یابی می سازد ولی متاسفانه نمی تواند خواسته کارگردان به نمایش بگذارد. شاید چهارراه استانبول با تدوینی مناسب بتواند در نقاط عطف خاص خود مخاطب را تا لحظه آخر درگیر فیلم نماید. اتفاقی که در وقت اجرای جشنواره فیلم فجر جهت این اثر نیفتاد.

واژه های کلیدی: مخاطب | پلاسکو | داستان | استانبول | کارگردان | استانبول | کارگردانی | محسن کیایی | مصطفی کیایی | جشنواره فیلم | آتش سوزی پلاسکو

تکرار زوج موفق رادان و کیایی در چهارراه استانبول

تکرار زوج موفق رادان و کیایی در چهارراه استانبول

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs